Angående det nya övervakningssamhället

Den 9 april 2009 skrev jag ett inlägg på min gamla blogg om just övervakningssamhället.
Det var några dagar efter att Ipred-lagen hade gått igenom, de övriga lagarna
speciellt ACTA-avtalet var inte så omtalade då.

http://concord.zoomin.se/blogg/20090409-189943-frihet-eller-censur-och-overvakning-.html

Jag undrar om jag var ”synsk” när jag skrev det blogginlägget för visst verkar det som
om allt som jag skrev sakta men säkert håller på att förverkligas.
Ja ni får läsa och bedöma själva.

Det här inlägget postades i Alla inlägg. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Angående det nya övervakningssamhället

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Knuffar!!

  2. tuppsan skriver:

    Ja du är nog synsk,

  3. Har ny blogg. skriver:

    GOTT NYTT ÅR FROM ZOOM ME STOR TUMME.

  4. Har ny blogg. skriver:

    ZOOMO SKA DE STÅ 🙂 SE JA KAN SE TO 🙂

Kommentera

